Je kunt ons contactformulier invullen of direct telefonisch een afspraak maken via 088-2200888.
Goed om te weten: als we tot productie/bestelling van jouw hulpmiddel overgaan, is het belangrijk dat je de originele verwijzing van je specialist meeneemt.
In een persoonlijk intakegesprek maakt onze zorgconsulent een grondige analyse van jouw situatie en klacht(en). Het intakegesprek is gratis. Samen kijken we naar de meest geschikte oplossing. Een topsporter heeft immers andere wensen dan een hovenier.
Na het intakegesprek maakt de zorgconsulent een zorgplan. Indien nodig werken we samen met leveranciers. Wil je meer weten over onze werkwijze? Klik hier.
Ja, meestal maakt de zorgconsulent een vervolgafspraak om te kijken of jouw hulpmiddel naar wens is en of dat er aanpassingen nodig zijn. Uiteraard is het altijd mogelijk om contact met ons op te nemen als je eerder vragen hebt.
Afhankelijk van het soort hulpmiddel dat je hebt, is er in jouw zorgverzekering bepaalt wanneer je in aanmerking komt voor een nieuw exemplaar. Hierover blijven we in contact. Als je eerder vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op.
Klik hier voor een overzicht van al onze locaties.
Ons uitgangspunt is om je te ontvangen op één van onze vestigingen.
Wij komen alleen aan huis als de arts ook bij jou aan huis komt. Je hebt hiervoor een verwijzing nodig.
Als dit niet het geval is worden er per huisbezoek reiskosten in rekening gebracht.
De levertijd van jouw hulpmiddel is afhankelijk van het soort hulpmiddel, materiaal en of het een maatwerk- of confectieproduct is. Wij informeren je hierover tijdens de eerste afspraak.
Een maatwerkproduct wordt gemaakt in onze eigen werkplaats in Eindhoven. Voor confectieproducten werken wij samen met onze leveranciers.
Het is mogelijk om je hulpmiddel te versturen. Hiervoor vragen wij vooraf een handtekening. De verzendkosten zijn 10 euro. Het pakket wordt dan met een track & trace–code verstuurd.
Tijdens het intakegesprek informeren wij je uitgebreid over de vergoeding van jouw hulpmiddel. Wil je nu al meer weten? Lees dan de productpagina van jouw hulpmiddel
Ja, wij hebben contracten met alle zorgverzekeraars. Onze zorgconsulent geeft je hierover alle informatie tijdens de eerste afspraak.
Als jouw hulpmiddel onder je basisverzekering valt, loopt de betaling rechtstreeks via je zorgverzekeraar.
Ja, steunkousen worden aangemeten op onze locaties in Geldrop en Heerlen.
Voordat je bij ons komt, heb je meestal al contact gehad met je huisarts of een medisch specialist. Van hem of haar heb je een verwijsbrief ontvangen. Nu is het tijd om je te laten adviseren door één van onze zorgconsulenten. Samen gaan we op zoek naar het beste hulpmiddel voor jou.
Lees meer over onze werkwijze, zodat je precies weet wat je kunt verwachten. Of neem direct contact op om jouw afspraak te plannen.