Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag? Misschien kunt u het antwoord hieronder al vinden bij de veelgestelde vragen. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons op.

U kunt telefonisch een afspraak maken via 088-2200888 
Als we tot productie/bestelling van een hulpmiddel overgaan is het belangrijk dat u de originele verwijzing van uw specialist meeneemt. 

In een persoonlijk intakegesprek maakt onze zorgconsulent een grondige analyse van uw situatie, klacht(en) en wensenHet intakegesprek is gratis. Samen kijken we naar de meest geschikte oplossing voor uEen topsporter heeft immers andere wensen dan een hovenier.

Na het intakegesprek maakt de zorgconsulent een zorgplan. Indien nodig werken we samen met leveranciers. Voor meer informatie over onze werkwijze klik hier

In principe maakt de zorgconsulent een vervolgafspraak om door te nemen of uw product naar wens is en of dat er mogelijk nog aanpassingen nodig zijn. Uiteraard is het altijd mogelijk om contact met ons op te nemen als u vragen heeft.

Afhankelijk van het soort hulpmiddel dat u heeft is er in uw zorgverzekering bepaalt wanneer u in aanmerking komt voor een nieuw exemplaar. Hierover blijven we met u in contact. Als u eerder vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op.

Klik hier voor een overzicht van al onze locaties.

Ons uitgangspunt is om u te ontvangen op één van onze vestigingen. Hierop wordt een uitzondering gemaakt als de arts ook bij u aan huis komt. Hiervoor is een verwijzing nodig.  
Indien dit niet het geval is worden er per huisbezoek reiskosten in rekening gebracht.

De levertijd van uw hulpmiddel is afhankelijk van het soort hulpmiddel, materiaal en of het een maatwerk- of confectieproduct is.

Een maatwerkproduct wordt gemaakt in onze eigen werkplaats in Eindhoven. 
Voor confectieproducten werken wij samen met onze leveranciers<doorlinken naar leverancierpagina>.

Het is mogelijk om uw hulpmiddel op te sturen. Hiervoor vragen wij vooraf een handtekening van u en de verzendkosten zijn 10 euro. Uw pakket wordt dan met een track & tracecode verstuurd.  

Klik hier om meer te lezen over vergoedingen.

Ja, wij hebben contracten met alle zorgverzekeraars. In het persoonlijke intakegesprek met uw zorgconsulent wordt dit toegelicht. 

Indien uw hulpmiddel onder de basisverzekering valt, loopt de betaling rechtstreeks via de zorgverzekeraar.

Ja, steunkousen worden aangemeten op onze locaties in Geldrop en Heerlen. 
Lees meer in onze brochure

Ons direct bellen